19 Silent reader(s)
//SoulDotta
Hey guy ! Hello friend ! anything comment about this blog ? just tell in shoutbox . or do you want i make toturial request of you just tekk me here . have fun guy's love you
.

<body>

EntriesAdminLinkyfreebies
hye assalamualaikum ! thank to visit my blog . tinggalkan jejak dengan follow:)

Annyeonghaseyo! The name's Anis Syazwanie Ahmad.I'm sweet 15teen y/o body .



MY soul facebook like page
my soul twiter HERE
:)



Skin made by Vanila zen's. background from Cute background favicon from baby doll my header by Adobe Photoshop CS5
Best view in Google Credit By Vanila zen's have fun yeah♥

.


mrahh..tp syg..
Sunday, April 10, 2011 | 0 comments

wow!!hot sensasi..hahah...
nk story..sad!!skit..psai cik lyssa,shakinah.....
cik lyssa..ok...im so sorry..ni bkn niko buad..tp.....
shakinah..buad.u x knl..my fwen......i very angry u..no slepas..
u buad..my blog jd fucker..blogger..herrr..geramm!!!

wow..hahhah...so..sedihh...my blog..jd..mngse..keadaan..ouhh..my god.....
cik lyssa..ouh cik lyssa..im so sory...
i mmg mrh att..kwn i...sbb..buadd..copy catt..masuk att..my blogg..ouhh....shedd.......
ary..ni buad..i sedihh..sgt..i sory ye....u nk fucker..ini log..x pe..i xksh..sbb..i x slh..n i 
srba..slh..krne...kwn i..yg buadd...so...blog..i jdi...mgse...
u klau..u tmpt..i pon..u tahu..la....
i sdih..tauu..siasat..pon..tidk..tb2...tdoh..ouuhh..
ini bkin hgat..sgt..hot2....chiken..hahah..
x pe...lah lyssa..syg ku..
cik niko mintax maaf...
dari..hujung rmbut hinggh..hjung kaki..
so maaff..sgt2........
no gduh2..ok syg...i love..heheh..
soe ekk..cik lyssa..larling....




OLDER / NEWER