19 Silent reader(s)
//SoulDotta
Hey guy ! Hello friend ! anything comment about this blog ? just tell in shoutbox . or do you want i make toturial request of you just tekk me here . have fun guy's love you
.

<body>

EntriesAdminLinkyfreebies
hye assalamualaikum ! thank to visit my blog . tinggalkan jejak dengan follow:)

Annyeonghaseyo! The name's Anis Syazwanie Ahmad.I'm sweet 15teen y/o body .



MY soul facebook like page
my soul twiter HERE
:)



Skin made by Vanila zen's. background from Cute background favicon from baby doll my header by Adobe Photoshop CS5
Best view in Google Credit By Vanila zen's have fun yeah♥

.


wow !! fon bruw
Saturday, July 9, 2011 | 0 comments

assalamualaikum
hye smue ,, happynyew ary niew...hahaha syok sgd2 mcm pic bwh nie :




amboi happynye haha syaza ary nie hahaha...mnew tak happy u all tgok entry kitew ha...
'wow fon baruw'
eh2 ap maksud entry you today ha..,,fon baruw tu...nie nk citew arrr..kitew shared kegmbirnan belandew kat syaza today rasew mcm nk meletup tu wah mcm nk bg tau satu dunia yg kitew happy sgd2 ary nie....dh lmw dh sye idmkn tp x dpt tbe2 my mum seprice (shoutcut mean)
hehehe biasew arr ayt bwu direkw msew tgah mngedix dpt fonkn...spw tak happy...happy sgd2 lew...ok2 back to dew entry citew dye cmni my mum ajq g CS (center square) at sP my grandmother house lew...ok tak pew kitew g arr ingt nk g shopping..so i follow...my mum gi service encet i yg nie :


encet biasew2 jew....ummm., ;(
(wah nangis la konon)back2 ayor sukew melncong kew england...ok ha i iggt nk repair my fon lew at snew kn...dh siap tnye ...jp2 syaza2 fon u rosk sbb ap (ala lupew pssoword encet bkn yg sim tp fon)umm ps2 i igt dpt gaji nie nk pi buy yg bruw..lew tp mymum yg beli superpowerfull la my mum niekn...korg encet nie i idm2kn dri bru kluar fon nie tau....akhirnyr dpt jgax...nk tau kew fon ap...
k tgok DP d bwh nie :



fon apw tu....tu fon nokia 5530 touch screen punyew...,no 3G...itu yg syg tp this pon ok knew bersyukur lew.kn...hehehe back2 ha...lps mak i my mum beli..hehe i sukew2 ok2 mlz citew pnjg2 bye2...selamt tgl nokia 3120...i love u !!







OLDER / NEWER